sobota, 24 sierpnia 2013

Żabka na Candy ;)

24 sierpnia - właśnie minęło rok jak tutaj bloguję, 
dlatego chciałabym zorganizować rozdawankę połączoną z zabawą.

Data rocznicy jest znana, jednak jak już może zauważyliście, nie ujawniam godziny dodania postów, więc tak sobie pomyślałam, że szydełkowanego stworka dostanie osoba, która najdokładniej poda godzinę dodania mojego pierwszego posta na tym blogu. 
Może pamiętacie tę godzinę, albo porę dnia? Nie? To strzelajcie :D

 Tak więc, jeśli jesteś chętna/y:
1) Podaj w komentarzu godzinę w dokładności do minuty
2) Nie powielaj godzin już wcześniej podanych
3) Dodaj odnośnik do zabawy u siebie na blogu lub facebooku
4) Zostań obserwatorem mojego bloga -
jeśli chcesz, jednak obserwatorzy mogą wytypować dwie godziny, co zwiększa ich szanse ;)

 Zapisy będą trwać miesiąc czyli do 24 września,
a wyniki kto trafił, bądź był najbliżej ogłoszę następnego dnia.

WAŻNE: z racji wysokich kosztów wysyłki, proszę aby zgłaszały się tylko osoby z Polski, albo mające tutaj rodzinę do której mogłabym wysłać paczkę ;)

Teraz pora na nagrodę:
 


ZAPRASZAM DO ZABAWY 
a czas jest ważny, bo kto pierwszy poda dobrą godzinę ten wygrywa !!

PS. Pamiętam o schemacie na Smerfa. Dopracowałam go robiąc następnego, przy czym nieco go zmodyfikowałam. Jak tylko zrobię fotki nowego Smerfa to wrzucę opis do zakładki ;) 
Ale to w poniedziałek, bo za parę minut jadę na weekend w góry :)

23 komentarze:

  1. To ja strzelam pierwsza, może 13.07?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowo sie zapisuję.
    Co do godziny to stawiam na 10.24. Tak mi ten post brzmi, jakby jeszcze cały dzień przed Tobą był. Zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja też się zapisuję hmmm może godź 8:00 :)
    a żabusia wyszła Ci przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. - Baya i Ania, proszę Was o podanie jeszcze jednej godziny bo jesteście moimi obserwatorkami i bardzo doceniam wasze zainteresowanie moim blogiem ;)

    - Aniu "misiaczki0208" - Ciebie nie umie znaleźć wśród obserwujących a dałabym sobie rękę uciąć, że jesteś moją obserwatorką bo często komentujesz moje prace... Gorąco zapraszam do grona obserwatorów, zwiększysz swoje szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja obstawiam jeszcze raz. Może było to popołudnie. 16.35?
    Zobaczymy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze , żabka jest śliczna !
    Trudno będzie trafić i wytypować godzinę dodania pierwszego posta , ale spróbuję :)

    Powiedzmy , że była to 12:35

    I jako , że zasiliłam grono obserwujących pozwalam sobie obstawić jeszcze raz :

    11:36 ?

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam bloga i raczej obserwuję z ukrycia (bo konta też nie mam). Wiem, że nie mogę brać udziału, ale sobie tak strzelę: 16:04 :)
    Pozdrawiam Izabela-Scully

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaglądanie do mnie :***

      A konta na facebooku też nie masz?? A może na nk?? Chodzi o to by gdzieś rozgłosić mój konkurs ;)

      Usuń
    2. Dziękuję, ale wolę być anonimowa... A jak na nk dam wiadomość to już nie będę :( Na nk są wszystkie moje dane więc lipa.
      Pozdr Izabela-Scully

      Usuń
    3. To ja obstawiam jszcze raz... :)
      16:35 :)
      Pozdrawam Izabela-Scully

      Usuń
  8. piekne rzeczy robisz, jak bedę mieć drugie dziecko to się zgłoszę po strój dla niego
    a co do godz. to może 23.38???

    Pozdrawiam Kasia Rudek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja jeszcze jedna próba to hmm 23.50

      Usuń
  9. No to ja obstawiam 21.32 bądź 9.33:)Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz pojawił się potrójnie, więc skorygowałam to, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;)

      I dziękuję wszystkim za zaangażowanie!!

      Usuń
  10. Żabka śliczna ;)
    Ja stawiam na 12.27 ;)
    A jeśli mogę jeszcze raz to 12.48 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) I typuje godzinę 17:30 a jako obserwator może 19:35? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zapiszę na tą ślicznotkę :)
    To może godz. 15:21 ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również się zapisuję może tym razem mi się poszczęści ;) stawiam na 10:00 pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmmm godzina 21.30
    fajna żabka;)

    Nie zjadł żabki chociaż miał na...

    Wyskoczyła żabka z wody
    bo się w słońcu ogrzać chciała,
    rozłożyła się na trawie,
    mokry brzuszek opalała.

    Już zbliżało się południe
    gdy nadfrunął bocian biały,
    wszystkie mądre, starsze żaby
    szybko w wodę nurka dały.

    Tylko jedna mała żabka
    boćka wcale się nie bała,
    chodź osuszyć sobie piórka !
    do bociana zawołała.

    Bocian chwilę się zawahał
    i przystanął oniemiały,
    wiedział bowiem, że dotychczas
    wszystkie żaby się go bały.

    Myśli sobie : niemożliwe,
    aby żabka taka mała
    z takim jak ja "żabojadem"
    pogawędzić sobie chciała.

    Podszedł bliżej by zobaczyć
    nieostrożną małą żabkę
    i o dziwo - nie zjadł żabki
    chociaż miał na żabkę chrapkę.

    Kum kum - żabka zakumkała :
    duszno - nie ma czym oddychać,
    chodź do cienia, opowiadaj
    co w dalekim świecie słychać.

    Popołudnie prawie całe
    w cieniu krzewów przesiedzieli,
    choć oboje byli głodni
    o jedzeniu zapomnieli.

    Bocian żabce opowiadał,
    ona boćka zaś słuchała,
    o gorącym czarnym lądzie
    pewnie wszystko wiedzieć chciała.

    Odtąd bocian razem z żabką
    biesiadują na polanie,
    bocian zmienił swój jadłospis,
    je roślinki na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Należę do grona Twoich obserwatorów, więc godzinę typuję jeszcze raz może 11:30 ??? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może 15:40?
    Banerek u mnie na blogu. Z miłą chęcią obserwuję.

    Pozdrawiam ♥Pati

    OdpowiedzUsuń