sobota, 14 czerwca 2014

Dla dziewczynki i dla chłopczyka

Egzaminy mam już pozdawane, teraz tylko czekam na obronę ;) i wykorzystuję czas wolny na szydełkowanie i publikowanie zaległości. A lista się wydłuża i wydłuża...
Tak więc dziś pokażę Wam hurtowo wszystkie ubranka dla dzieci jakie robiłam w ostatnim czasie.

Sukieneczka na imprezę po chrzcinach dla małej Oli wraz z dodatkami:




Paputki i czapusia dla Michałka




Doszły mnie słuchy, że czapusia aż do jesieni mu posłuży, 
a papućki trzeba było zmienić na buciki, bo już drepta ;)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję pozdawanych egzaminów. Komplecik dla Oli prześliczny i super czapeczka dla Michałka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pozdawanych egzaminów i życzę powodzenia na egzaminie. Czapeczka świetna a komplecik rewelacyjny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest śliczne. A co włożyłaś do grzechotki żeby grzechotało?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdane egzaminy to podstawa gratuluję ;-) A kompleciki śliczne zwłaszcza ten dla dziewczynki mnie oczarował ;-) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa!! :*
    A do zabawek wkładam plastikowe "pudełeczko" z jajka niespodzianki wypełnione ryżem żeby grzechotało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prace. Urocze te malutkie ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, na prawdę słodkie. Jak ja dawno nie dziergałam tak małych ciuszków.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tym ,,pudełeczkiem,, z jajka niespodzianki i ryżem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczności! Wszystko jest takie słodkie. Sukieneczka jest obłędna. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe szydełkowce!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń