poniedziałek, 3 listopada 2014

WYNIKI

Pierwszym breloczkiem jaki zrobiłam był malutki MIŚ :)
Już się bałam, że nikt nie odgadnie co to było, na szczęście Baya podała poprawną odpowiedź. 
Serdecznie gratuluję i czekam na info do wysyłki, a może Basia osobiście odbierze ludzika, bo mieszka niedaleko i możemy umówić się na kawusię ;)
Proponuję Ci różowego ludzika, jednak jeśli preferujesz innego, śmiało pisz, chętnie wykonam w wybranym kolorze.

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie i zapraszam na kolejne, bo pewnie za niedługo coś wymyślę :D

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zorganizowanie zabawy, nawet nie masz pojęcia jak bardzo cieszę się z wygranej:)
    Oczywiście, że może być różowy będzie idealny dla córki:)
    Bardzo chętnie spotkałabym się z Tobą na kawce, ale niestety brak czasu mi na to nie pozwala. Praca do 17:00, a potem obowiązki domowe...wiesz dwójka dzieci...każde oczekuje od mamy troszkę czasu i pomocy przy lekcjach, nie wspominając o szydełku...
    adresik wyślę @
    pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie interesowałam się szydełkowaniem, jednak patrząc na tak wspaniałe wyroby aż bierze mnie chęć, aby odświeżyć swoje umiejętności zdobyte w szkole podstawowej, i spróbować własnoręcznie wykonać coś podobnego .. być może zacznę uczyć się tego rękodzieła... :)

    OdpowiedzUsuń