sobota, 21 grudnia 2013

Rodzinka Żabek :D

Udało się!! Wyrobiłam się ze wszystkimi zamówieniami, dziś poszło ostatnie ;)
A teraz zabieram się w końcu za przedświąteczne sprzątanie, jednak najpierw chcę Wam pokazać obiecane żabki. I bardzo a to bardzo przepraszam za poślizg czasowy!


Mama:

Tata:

Maluch (w formie breloczka):

Niestety rodzinką byli tylko przez chwilkę, do zdjęć. Maluch od razu powędrował do nowego domku, a Tata na kiermaszu znalazł nowy dom ;)



PS. Do listy listy zaległości dopisuję:
- lalę
- 2 świnki
- sweterek dla pieska

13 komentarzy:

  1. WOW! Ale słodka rodzinka. Bardzo mi się podoba. W ogóle Twoje żabki są obłędne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mamusię tak zostawili? leee...
    żabunie fajne... i tez zmykam do porządków... bleee

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Rodzinka Kumaków :) Ja tez się wyrobiłam za świątecznymi zamówieniami, ale zaczynają "spływać" nowe, więc nie przestaję :) Do rodziców na święta biorę cały zestaw "podróżnego szydełkowicza" ;) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczna rodzinka, szczególnie mamusia (piękną ma sukieneczkę).

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOOOO!!!! jakie słodkie żabki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna żabia rodzinka ;)
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żabki podbiły moje seducho:)
    A tak przy okazji zdrowych, spokojnych oraz rodzinnych Świąt:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te żabki :) Czy udostępnia Pani schematy? Jeśli tak, byłabym bardzo wdzięczna za przesłanie ich na adres dominika_farbotko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń